sobota, 4 kwietnia 2015

Wesołych świąt! +lolitki

Na samym początku chciałabym wam życzyć wesołych świąt wielkanocnych, spędzonych w radości i w rodzinnym cieple i bogatego zająca! :D
Ja jak zwykle święta spędzę u babci :3 Więc przez jakiś czas mnie nie będzie w internetach....
A teraz czas na drugą część posta- Lolitki!
Lolita to styl ubierania się. Rozróżnia się kilka rodzai lolit: sweet, gothic, victorian, kodona, classic, guro, ero... długo by wymieniać :')
Ale w tym poście chciałabym wam pokazać mój obrazek, z dwiema lolitkami (Sweet Lolita i Victorian Lolita).


Pomysł na obrazek zrodził się po porannej rozmowie z Ally . Po tym obie rysowałyśmy lolitki :') Jak wam się podoba?
Post dość krótki, ale jakoś nie mam weny na pisanie dłuższego...
Chcielibyście, żebym po świętach napisała cały post poświęcony tylko Lolitom?
Pozdrawiam i życzę wesołych świąt! :D


Tak, mam fazę na kawaii piosenki ^^

17 komentarzy:

  1. Wspólne rysowanie Lolitek *o* Ale ja narysowałam tą chłopczykowatą, Kodona Lolita xD
    Śliczne ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^_^ Musimy kiedyś narysować cały nasz KawaiiTeam jako lolitki xD

      Usuń
    2. ... Grell... jako Lolitka... Lizzy, z całym szacunkiem, ale to mi oczy wypali XD

      Usuń
    3. A jako Guro Lolita, albo Punk Lolita? xDDDD

      Usuń
    4. Guro jeszcze xDD Punk w sumie teeeż .___. Mi i tak najbardziej się podobają kodona, victorian i classic *.*

      Usuń
    5. Guro, punk może być, ale czemu nie ero? XDDDDD

      Usuń
    6. Ja bardziej gustuje w gothic i kuro lolita.>

      Usuń
  2. Serio jesteś taką kurwą i czekasz z nowym postem tak długa aż Ally nie doda posta na Dark Side? szmata...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypraszam sobie! Co ty myślisz, że jak jestem koleżanką Ally to od razu wszystko odgapiam O.o sory, ale taka pusta nie jestem. Poza tym miałam teraz posty drogi anonimie i nie miałam czasu pisać... chciałam dziś dodać posta, ale... widzisz wkurzyłeś mnie i nie będzie *^* A i jeszcze jedno- podziwiam odwagę, napisać taki hejt z anonia... wow *owacje na stojąco* xD

      Usuń
    2. Dobra, dosyć tego dobrego! Wyjątkowo dziś nie chciałam sobie psuć humoru i ''zajrzę potem'', ale jak usłyszałam, że takie teksty poleciały to mnie normalnie krew zalała. Słuchaj anonimie, jak jesteś taki mądry, to idź wyzywaj ludzi, ale podpisany własnym nickiem. Bo z anona to każdy jest taki zajebisty. Powtarzałam już to na asku Mariki - macie się odpieprzyć od moich znajomych. To, że piszę na MMH lub po prostu ''bo jestem Ally, bo tak'' od razu mnie kalkuluje ''nie wolno jej się z nikim zadawać spoza ekipy''. Pozdrawiam. Będę robiła co będę chciała i ponadto - nie życzę sobie, aby taki tchórz obrażał kogoś z moich znajomych.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Zauważyliście że takie mochery interntuf najczęściej napiszą jeden komentarz żeby zdenerwować a potem znikają? XD

      Usuń