Nie wiem, który jest lepszy... ja, osobiście, jestem bardziej zadowolona z tego drugiego, a szczególnie z jej włosów ^^.
Teraz kilka rysunków na bazach Lilla Lou (o tych książeczkach wspominałam kilka postów wcześniej >>Jakby ktoś chciał poczytać<< ):
Musicie wybaczyć mojej drukarce, że kiepskie skany robi xD
A teraz #ZdjęciaRobioneKalkulatorem, czyli kiepski aparat w mojej komórce:
Dopiero od niedawna zaczęłam się uczyć cieniować w ten sposób, a już widzę jakieś tam postępy, z których jestem bardzo zadowolona ^^ A co wy o nich sądzicie?
Zaczęłam ostatnio pewien rysunek, wizji mojej koleżanki... coś przeczuwam, że to będzie największe dzieło mojego życia xD, jak skończę, to pokażę, ale nie liczcie, że szybko go ujrzycie, bo już od tygodnia (?) praca stoi w miejscu *leń*.
Na koniec chciałabym was poprosić, żebyście dawali pomysły na nowe rysunki, bo bym chciała coś narysować, a nie mam bladego pojęcia co .-.







Mia taka Lizzy'owata... XD
OdpowiedzUsuńOgólnie, wszystko ładne :3
Czekam na rysunek Agg, ale w wersji mangowej *^* xD
Nie Lizzy'owata, tylko bardzo kawaii, o to chodziło ^^
UsuńI Arigatou :3
A z tą Agg to jak sobie życzysz *dygnęła lekko*