Ten filmik zawsze na mnie dobrze działa, czuję taką siłę w sobie, nawet gdy jestem padnięta i nie mam siły przewrócić się z jednego boku, na drugi, w łóżku xD
Postanowione, biorę się bardziej za naukę (oby to nie było tylko suche gadanie .-.)
Mimo iż mam teraz ferie to muszę się nauczyć na daty z historii, na sprawdzian z matmy, geografii, religii i chemii. Ah, sporo tego :/
Więc rozumiecie, czemu nie dodaję tak często postów? ^^
Ok, jeszcze dziś napiszę sb daty z historii i nauka, nauka, nauka. Oczywiście są ferie i też chcę odpoczynku :3
Ah... pisałam już chyba kiedyś, że nie mogę pisać postów wieczorem, c'nie? Piszę wtedy takie mało maślane, że pewnie mało kto wie o czym jak wgl piszę xD
No to... to by było na tyle ^^
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz