Jak pewnie zauważyliście w sobotę zmieniłam trochę wygląd bloga i dodałam nagłówek (w końcu xD), oczywiście wszystko chciałam żeby było w tych samych kolorach co wcześniej- na razie nie chcę zmieniać charakteru bloga.
~~
Nie jestem zbytnio fanką piłki nożnej, ale wczorajszy mecz chyba każdy widział! Nie wierzę, że wygraliśmy z Mistrzami Świata 2:0 xD Dzieci będą się o tym uczyć na historii *^*
No... co tu jeszcze dodać? Nie mam na razie dla was rozdziału nowego, jakoś brak weny :/ Żadnych grafik też nie ma... Muszę się w końcu zabrać i wrzucić zdjęcia z sesji Lagoony ^^
Na koniec piosenka, która cały czas leci mi w głowie:
A jak wam mija weekend? :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz