Od jakiegoś czasu oglądam Kuro i tak szczerzę mówiąc... polubiłam to ^^ Nie wiedziałam, że polubię anime tego typu. Przedwczoraj narysowałam nawet Ciela :3
I ten jego zadziorny uśmieszek xD
Lubię rysować oczy w tym stylu. Ogółem zauważyłam, że lubię rysować oczy *-* W MH, w EAH, w mandze xD
Coś jeszcze nowego? Ym... tak!
2 tygodnie temu kupiłam sobie Spectrę DDG, ale... była popsuta ;-; jedna noga wgl się jej nie ruszała. Myślałam, że się popłaczę. Oczywiście zdążyłam zrobić jej krótką sesję (ale to kiedy indziej ;) ) i pojechała z powrotem do sklepu do reklamacji. Teraz muszę czekać 2 tygodnie na "orzeczenie" czy mi zamienią i dadzą taką samą lalkę, czy oddadzą kasę -,- Ja nie wytrzymam! Chcę już ją mieć w swojej kolekcji!
No, to chyba tyle ^^ Do zobaczenia!
Na koniec dodam Córkę Diabełka, którą dziś narysowałam:
Macie pomysły na imię dla niej? :)


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz