niedziela, 4 stycznia 2015

Wracam po świętach!... i po sylwestrze xD

Tak więc powróciłam od babci z nową energią i zapasem nowych rysunków :3 Jednak tutaj ich nie pokażę, bo teczkę zostawiłam u babci -,- (mądra ja).
Na święta dostałam m.in. grę na xBoxa "Disneyland Adventures", jest godna polecenia ^^ Cudna po prostu, jakby się było w prawdziwym Disneylandzie *o*. Nie jest on taki sam ja ten w Paryżu, ale może jest nawet lepszy :3
Do mojej kolekcji lalek dołączyła kolejna, prześliczna Viperine <3 Zawsze ją chciałam! Wiecie jakie ona ma straszne oczy jak jej się zdejmie okulary :o
A teraz zakończę ten post rysunkiem, który powstał w święta. Cudem mam jego zdjęcie bo zrobiłam jeszcze u babci komórką jak był tylko szkicem ^^ Bez przedłużania:

 
Co sądzicie? ^^
Niedługo zabiorę się za pisanie kolejnego rozdziału z "Mariki z Arendelle", więc możecie się szykować na wielki zwrot akcji xD (dzięki Kubuś, że pomogłeś w wymyślaniu ^^)
 
No to.. Papa ^^

2 komentarze:

  1. Śliczny rysunek tylko nie wiem czy mi się wydaje czy on ma nos jak czarownica?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie xD Tylko tak wygląda bo tą dziurkę w nosie tak narysowałam i jest ciemniejsza niż cały nos ;-; I dziękuję ^^

      Usuń